مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 14:052020-12-27ورزشي

لیگ برتر فوتسال| برد سخت اما شیرین بازارهای روز کوثر / اعتراضات بی امان به داوری


در قالب هفته چهارم لیگ برتر فوتسال کشور، از ساعت 15:30 امروز تیم بازارهای روز کوثر اصفهان میزبان تیم ایمان شیراز بود.

- دقایق ابتدای این دیدار، از سوی دوتیم هجومی دنبال شد که سهم میهمان از آن بیشتر از میزبان بود؛ در ادامه بازی حملات بازارهای روز کوثر افزایش و سرانجام این تیم توسط یوسفی موفق شد دروازه ایمان را باز کند، اما این برتری کوثر زیاد طول نکشید و رحمان نیا گل تساوی این دیدار را به ثمر رساند.

اواسط نیمه نخست محدودیت پنج خطایی تیم ایمان شیراز به پایان رسید و یک پنالتی نیز به بازیکنان کوثر داده شد ولی با درخشش احمدپور، دروازه ایمان شیراز بسته ماند.

اواخر نیمه دوم، تیم کوثر توانست با یک حرکت تیمی توانست به دومین گل خود در این دیدار دست یابد تا نیمه نخست این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان پایان یابد.

با آغاز نیمه دوم این دیدار، حملات دوتیم جان دوباره ای گرفت و میزبان و میهمان برای گلزنی تلاش کردند، حملات نیز از سوی دوتیم انجام شد ولیکن توپی از خط دوازه ها در نیمه دوم عبور نکرد تا اولین پیروزی بازارهای روز کوثر در لیگ جاری با نتیجه دو بر یک مقابل ایمان شیراز رخ دهد.

کارت زرد: محمدرضا احمدی از ایمان شیراز، مربیان تیم بازارهای روز کوثر و ایمان شیراز و سعید رستمی سرمربی تیم بازارهای روز کوثر  کارت قرمز: اخراج مربی ایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر فوتسال| برد سخت اما شیرین بازارهای روز کوثر / اعتراضات بی امان به داوری

لیگ برتر فوتسال| برد سخت اما شیرین بازارهای روز کوثر / اعتراضات بی امان به داوری